dimecres, 21 de maig del 2014

Ja he tornat! (el reencuentro)

Hola a tots de nou!
Per fi he trobat un momentet per escriure una entrada al blog. Ho sento molt, ultimament estic super liada, i ara arriben els examens finals... tampoc he llegit gaire durant aquest temps en el que he estat absent, he començat a escriure una historia que (de moment) va pel bon camí però no sé com acabarà. Ja era hora de que escribís alguna cosa.
Coses que han passat mentres jo estava absent:
Han passat moltes coses!
1. He llegit Show! (simplement genial, no hi ha més per descriure'l)
2. He vist Divergent!!! Suposo que algun dia ja escriuré una entrada especial per parlar de la pel·lícula, dels defectes que li he trobat, les coses que no m'han semblat bé... (són poques, perquè em va encantar)
3. Han estrenat "The One"!!! (La Elegida en castellà) l'he començat, encara que he d'esperar a una amiga per llegir-lo a la vegada que ella (em matarà) ja que estem seguint la nostra "wish-list" juntes.
4. Han tooooornat a postposar la data d'estrena de Vampire Academy. Ha passat del 9 de maig al 1 d'agost vv' (crec que és massa temps!)

Això és tot de moment! espero tornar a escriure alguna coseta d'aqui a ben poc, segurament avui un altre cop, abans d'haver de posar-me a punt per morir en mans del examens!

Petonets!!:)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada