dijous, 20 de març del 2014

DIVERGENT (peli)

Hola a tots!
Fa uns dies em vaig emportar una decepció moolt gran: La pel·lícula de Divergente no s'estrena el dia 21 de març (demmaaaaaa! al fiiiiin) sinó que s'estranava (en teoria) el dia 11 d'abril vv'.
Em vaig quedar una mica... OMG! No és gens just! Però no sabia que el pitjor encara estava per arribar :'(
Perquè han de fer vaga de dobladors de cine just ara? No es poden esperar unes setmanes mes? Nooo, han d'estrenar Divergente el dia 30 d'abril mentre tots els americans, anglesos... estaran penjant fotos d'ells al costat dels anuncis superhipermega gegants que hi ha als cines i també fotos d'ells sortint del cine super contents. Mentrestant, al fandom de Divergente d'aqui, estarem tancats a casa nostra estudiant per algun examen sense poder fer res més, només podem veure el tràiler!!!! NO ÉS JUST! (amb les ganes que tenia...vv')
Per passar el temps, m'entretinc amb fotos de Sheo *-*

(simplement m'encanten)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada