dimecres, 19 de març del 2014

TEMPUS FUGIT

La recomanació d'avui és de Tempus Fugit de Javier Ruescas. 
És estrany que jo em llegeixi un llibre d'un escriptor/a d'aqui, però la veritat és que no el vaig comprar jo. Segurament si hagués anat a una llibreria no m'hauria cridat gens l'atenció, però va ser el premi de l'any passat del concurs literari de l'escola.
Al principi vaig pensar que seria molt aburrit (normalment no llegeixo llibres així), que era massa curt (237 pàgines) i que no m'agradaria gens. Em vaig equivocar. El vaig llegir en menys d'una setmana i em va encantar.
Quan em vaig llegir el primer capítol no em va enganxar gaire, però a mesura que vas passant les pàgines... es posa cada cop més interessant i no vaig poder parar de llegir.
Us deixo la ressenya per si us animeu!

És l'any 120 desprès de la inundació que es va empassar continents sencers a causa del canvi climàtic. El món tal com el coneixem ara no existeix. Una epidèmia terrible ha deixat en coma una gran quantitat d'adolescents. en aquest panorama desconsolador, tres joves amb un destí comú intentaran comprendre qui són abans que l'amor els arrossegui i els temps s'esgoti...
La portada i la ressenya tampoc és que m'ajudessin gaire a llegir-lo, però no puc tenir un llibre al davant i no fer-ho i tampoc es pot jutjar un llibre així que el vaig llegir i és un dels millors fins ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada