dimarts, 4 de febrer del 2014

DIVERGENTE

Ja que és la meva primera entrada recomanant un llibre, m'agradaria començar amb un llibre molt especial que m'ha encantat:
DIVERGENTE



Us deixo la resenya del llibre, espero que us agradi:
La humanitat ha estat a punt d'extinció a causa d'una sèrie de guerres terri­bles. Així que la societat creada a principis de la gran pau ha decidit agrupar a les persones en cinc faccions que busquen eradicar els mals que els va portar a la guerra. Qui va culpar l'agressivitat a creat Cordialitat. Qui va culpar ignorància, van ser agrupades a Erudició. Contra l'engany, Veritat, contra l'egoisme, Abnegació i la covardia, Coratge.
Als setze anys, cada noi i noia ha d'escollir si quedar-se a la facció dels seus pares o canviar. Si es canvien, hauran de renunciar a veure la seva família. Després de l'elecció de tots els nois s'ha de passar per un procés d'iniciació: el que no passi les proves, es quedarà amb els abandonats, sense facció.

I el link del trailer de la pel·lícula:
http://www.youtube.com/watch?v=sutgWjz10sM

7 comentaris:

  1. Hola wapa! jo em començaré a llegir aquest llibre aviat, jeje, me'l deixarà un amic. Et fa res passar-te pel meu blog? parlo una mica de tots els temes que interessen als adolescents. Esta en castllà, però. Aquí et deixo el link: adolescentesteenscomoyo.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Intentaré pasar pel teu blog de tant en tant. Espero que t'agradi el llibre i també el meu blog! Petons!

      Elimina
  2. Ei! Em sembla genial la idea de fer un blog sobre llibres, últimament em costa molt trobar gent que prefereix un llibre a la televisió! M'he llegit tota la saga de Divergent, molt recomanable :) Per la meva part et recomeno la saga de Caçadors d'ombres, molt bons!! Petoons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els de caçadors d'ombres ja m'els he llegit, segurament d'aqui a poc penjarè alguna entrada sobre la saga. I prefereixo llegir abans de mirar qualsevol cosa que fan per televisió.
      Petons!

      Elimina
  3. Hola! Jo el vaig llegir (Aquest i Insurgent) al Nadal i es oidiuwfniew, perfecte! Demà passat surt Leal i estic ansiosa, encara que ja m'han fet el pitxor spoiler de tots.... En fi, espero que el teu blog arribi lluny! Seria la ostia un blog de lectors catals!:')
    JO vull ser youtuber catalana, i ajudar als adolescents amb dubtes i tal... Aquí et deixo el meu canal, on, per cert, en el segon vídeo parlo de llibres, entre d'ells Divergent;)
    http://www.youtube.com/user/StayWeirdAri

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també he acabat Insurgent i... Tinc moltíssimes ganes de que surti Leal! Tan Divergent com Insurgent són tan asdfgh! Quan surti la pel·lícula de Divergent penjaré alguna entrada amb fotos de les escenes i totes aquestes coses. Espero que t'agradi!

      Elimina
  4. twinyyy<3 daleeee que gran ja portes moltes!!! ha seguir aixiii cucaaa!!!! encara q no m'agradi molt aquest tema estic molt orgullosa de tuuu.. ja anire xafardejant el bloccc!!! a darlo toooo!!!!

    ResponElimina