dimecres, 19 de febrer del 2014

NO ESTÀ ESCRIT A LES ESTRELLES/BAJO LA MISMA ESTRELLA

Hola a tots!
La recomanació d'avui és la dels llibre "The Fault in Our Stars".
La veritat és que encara no he pogut llegir-me'l però estic seguríssima de que és molt bo. Me'l llegiré encara que vaig llegir un spoiler (no deia que era spoiler) en un altre blog de lectura i em vaig assabentar del final.
Us deixo la ressenya i el tràiler!

Resenya:
La Hazel acaba de fer 16 anys. I té càncer. Tot i que una operació ha aconseguit reduir el seu tumor, és una malalta terminal. Els metges no poden dir-li quant temps li queda; només sap viure enganxada al seu tanc d'oxigen i sotmesa a constants tractaments. Des de fa unes setmanes, la Hazel forma part d'un grup de suport on altres nois com ella comparteixen les seves experiències. En realitat, ella hi va més per obligació que per voluntat pròpia. Quin sentit té parlar amb altres persones de coses que no es poden canviar? Però la seva vida canvia de veritat quan coneix al Gus Waters... Us preguntareu: Qui és el Gus? Com una sola persona pot canviar completament la d'una altra?


(Aquesta és una de les recomanacions que m'heu fet des del correu electrònic!)

1 comentari:

  1. Holaa!!
    He llegit aquest llibre i es una passadaa!! Estic desitjant veure la pel·lícula!!

    ResponElimina