dimecres, 26 de febrer del 2014

LLIBRES QUE M'HEU RECOMANAT!

Avui us deixo la llista dels llibres que m'heu recomanat als comentaris o al correu electrònic: bookslover2479@gmail.com.
Seguiu recomanant!!

Y por eso rompimos - Daniel Handler
Paper towns - John Green
El vigilant en el camp de sègol - J. D. Salinger
1984 - George Orwell
Trilogis Junts
Diaris de Vampirs
Noel et busca

Aquests són tots els llibres que m'heu recomanat de moment i que no he recomanat ja, i espero que ho seguiu fent!
Moltíssimes gràcies i petonets! (gràcies sobretot a la Clara, la Paula i l'Anna!)

1 comentari:

  1. Holaaa!! Vale havera, jo sé bastants llibres, pero no sé en quina llengüa llegeixes, jo castellà, pero els llibres que et diré segurament els pots trobar en català.
    Abans de dir-te els llibres et faré unes aclaracions sobre els llibres que de moment t'han recomenat:
    La trilogia Junts, me la he llegida sencera (en castellà xD) i t'he de dir que m'ha agradat molt, no es la millor trilogia però buenu esta be.
    I la saga Diaris de Vampirs, jo soc una super fan de la serie, molt molt molt fan, (Crónicas Vampíricas) y no m'he llegit els llibres, pero diuen que no estan tan bè com la serie, y ademés van surgir uns quants problemes amb els llibres... bueno si vols que et segueixi explicant entra al meu blog i busca el meu correu electronic o algu jejeje :)
    Llibres que et recomano:
    Potser ja t'hauras llegit els llibres com Cazadores de Sombras, Vampire Academy, la trilogia de Divergente, Los Juegos del Hambre, Harry Potter, saga Obsidian, trilogia El corredor del laberinto, saga de traición, saga olvidados... AQUESTS ESTAN SUPER BE!! OSIGUI SI ET FALTA ALGÚN TEL TENS QUE LLEGIR!.
    Pero tambè hi han llibres que els hi tinc unes ganes terribles com:
    Legend, Oscuros (aquest te una super bona pinta), retrum, nacida a medianoche, tejedoras de destinos, el libro de los portales, hush hush, mystic city, the duff, hermosas criaturas, perdona si te llamo amor, els del blue jeans... hi han moltisims.
    Et recomano que segueixis molts blogs literaris i comentis molt, i afegeix més coses als costats dels blogs, com els seguidors, fotos... I et puc explicar moltíssimes cosetes més que t'ajudaran molt a tiran endevan, només envia'm un email a: pandc.books@gmail.com
    M'encantarà contestar-te. Hi han moltes iniciatives i cosetes a fer!!
    Usentu per haver-me allargat tant. Espero haver-te ajudat!

    Petoneets!

    ResponElimina