dimarts, 18 de febrer del 2014

HUSH HUSH

Hola a tots!
Avui us recomano la saga Hush Hush, que és la quem'estic llegint ara mateix. La veritat es que estic "superhipermega" enganxada (m'he acabat el primer llibre en menys de dos dies) i que m'està encantant. Us deixo aquí la ressenya i la foto de la portada per que (si llegiu aquesta publicació i us agrada) us pugueu enganxar tant com jo!

La Nora és una noia normal, molt aplicada en els estudis, atractiva, i esquiva als nois amb respecte. Tot al contari de la seva amiga Vee, que es extrovertida, mandrosa i vanidosa. Un dia, a la classe de biologia, el professor decideix canviar de company a tots els alumnes i la Nora coneix al Patch. A partir d'aquest dia, la vida de la Nora canviarà completament. El Patch sap coses de la Nora que només sap la seva amiga més íntima, es fixa en cada detall i comença a insinuar-se els seus pensaments. al principi, la Nora fa tot el possible per tornar amb la seva antiga companya de classe, però, va passant el temps i es sent cada cop més intrigada sobre la vida del seu nou company.


PD: Havia vist que farien una pel·lícula, però no he trobat més informació enlloc, ni pàgines web, ni blogs, ni cap tràiler :''( Si trobo alguna cosa ja informaré!

PATCH *-* (sense comentaris)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada