dijous, 27 de febrer del 2014

Una mica sobre mi. Com va començar tot.

Hola a tots,
com ja sabeu, no tinc llibres per recomanar-vos i m'he quedat una mica estancada per culpa dels examens i aquestes coses que passen quan estàs estudiant. Mentre llegia totes les entrades que he penjat frustrant-me cada cop més perquè  no tinc res per explicar-vos, m'he adonat de que no us he parlat gaire de mi.
Ja se que potser no us interessa gens tot això que estic dient, que no voleu saber qui soc i que només voleu recomanacions de llibres, tràilers i links de descàrrega, però avui us explicaré qui soc.
Em dic Berta i m'encanta llegir, molt més que no pas veure la televisió, tot i que quan fan series d'assassinats no hi ha qui em pari.
M'encanten els llibres de totes menes, però tot va començar quan feia 4t de primària. Harry Potter. No sé com va arribar el tema, però un dia, de cop, em vaig veure sortint de la biblioteca carregada dels llibres més gruixuts que mai havia llegit. Vaig seguir fent viatges a la biblioteca un cop cada setmana.
Així a passat el temps, llegint un munt de llibres que mai hauria imaginat que llegiria. I enlloc de demanar que els meus pares em compressin un mòbil a final de curs, vaig demanar un Kindle. Em sembla que és el més preuat que tinc a casa.
Des de llavors, encara llegeixo més que abans. Tinc una mitjana de quatre llibres per mes, i n'estic orgullosa.
Escric històries curtes amb una amiga, i també sola. A vegades escric poemes, tot i que no soc gaire bona.
Soc una boja de les sagues i m'encanten. Cada dia miro diferents blogs de llibres, encara que hagi d'estudiar, ho he de fer.
M'encanta llegir sobretot perquè escapes de tot alló que és real, les preocupacions, el dia a dia, del món. Et fiques dins de tota una història diferent a la teva i fins i tot canvies de personalitat.
He començat a escriure aquí fa molt poc, encara que ja ho volia fer des de feia bastant temps. la veritat és que m'està agradant molt poder compartir tots els llibres que m'han agradat (encara que algun dia tingui ganes de parar d'escriure).
Això és tot de moment, i espero que els que us passejeu per aquí de tant en tant i mireu el que penjo ho seguiu fent i que jo torni a tenir llibres per recomanar-vos ben aviat.
Petonets!
PD: Si no voleu que us expliqui aquestes coses comenteu i ja ho borraré.

3 comentaris:

  1. Holaa!! Jo també em dic Berta i m'encanta llegir!! Siusplau, no deixis d'escriure al bloc que el trobo molt interessant!!
    Et recomano que et llegeixis una triologia de la Maggie Stiefvater. El primer llibre es diu "tremolor", el segon "rastre" i el tercer "sempre". Va d'una noia que es diu Grace que quan era petita la van atacar uns llops i un d'ells,un llop d'ulls grocs, la va salvar. Des d'aleshores que aquell llop d'ulls grocs, la vigila des del bosc de darrere de casa seva. Resulta, però, que aquells llops són en realitat humans i el llops d'ulls grocs és un noi que es diu Sam. Al final, com es bastant evident, s'acaben enamorant i han de superar problemes els dos junts per salvar la seva relació.
    També la triologia de Memòries d'Idhún de la Laura Gallego. Es una mica com de fantasia però està molt bé. També se n'han tret alguns còmics.
    Espero que si els llegeixes, t'agradin!

    Segueix així!!

    ResponElimina
  2. Hola Berta! M'alegro de que t'agradi el blog i prometo no parar d'escriure i tornar quan els examens em deixin! Moltissimes gràcies per les teves recomanacions. Si vols, em pots recomanar els llibres i les sagues que t'has llegit o simplement explicar-me com va és la teva història de com va començar tot per a tu al correu electrònic: bookslover2479@gmail.com
    Petonets!!!

    ResponElimina
  3. Hola Berta!!! Fa molt poquet que he començat a llegir el teu blog, però m'agrada moltissim. Sobretot aquesta entrada perquè jo també vaig começar a llegir a quart de primaria, i moltes de les coses que has dit a mi també m'ha passat amb molts llibres. Jo et recomenaria "Corazón de tinta", "Sangre de tinta" i "Muerte de tinta"; és una saga que parla sobre els llibres i el sentit de les paraules, més aviat es com ser dins d'un llibre mentres llegeixes (es una mica estrany). No tespantis, no es gens filosòfic més aviat es una aventura una mica enravessada. Encara que no és gaire coneguda, a mi em va enganxar a la primera.
    Espero que t'agradin!!!

    Vaig una miqueta tard!!! :)

    ResponElimina