divendres, 21 de febrer del 2014

GRACELING!

Els títols de la trilogia que us recomano avui són: Graceling, Fuego i Bitterblue. Són una mica diferents dels que he penjat fins ara, però a mi m'han agradat igualment!

Hi ha gent en aquestes terres que té poders extraordinaris als que diem gràcies. Una gràcia pot tenir un valor infinit o pot ser totalment inútil. Una gràcia pot fer que algú sigui ràpid com el vent, o que sigui capaç d'endevinar el temps, mentre que d'altres només et faran parlar al revés o saber pujar als arbres. Em dic Katsa. Soc un instrument que el meu rei fa servir per castigar als seus enemics. La meva gràcia és matar.


La veritat és que al principi pot semblar una mica estrany, i he de dir que el vaig deixar per un temps, però quan passes els primers capítols, t'enganxes completament a la història.

Com que no han fet cap pel·lícula del llibre de moment, avui us deixo el link de la cançó que estic escoltant mentre escric i faig deures! (encara que potser no interessa gaire)

R5 - Can't forget about you

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada